Så jäkla skönt!

Jag ramlade nästan ihop på golvet här hemma när jag kom hem efter löpturen med Zandra! Slängde av mig tröjorna och hinkade i mig vatten. Vi började med att gå i rask takt hela Brännavägen, när det planade  ut så började vi jogga och sedan joggade vi nästan hela vägen. Vi gick bara några kortare bitar för att sträcka ut ryggen och bröstet. Är så jäkla stolt och jag känner att kondisen sakta kommer tillbaka, jag höll ju inte på att dö! :) Sista biten hem spurtade jag och det var därför jag höll på att ramla ihop, tänk vad benen kan gå, hahaha! :D Imorrn ska vi ut igen och då ska tiden minskas en hel del!

wpid-labelbox_20120516195212.jpg

Här är även tiden till och från Zandra inräknad. (Jag bloggade ju på vägen ner ;) Det vi gick/sprang tillsammans var 4,2 km på 32 minuter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0