Världens längsta dag?

Äntligen kan jag slappna av lite efter en hektisk dag, hann med allt utom att dammsuga men det hinner vi imorrn efter fotbollen och innan alla gäster kommer! :) För 6 år sedan vid denna tid hade jag och Mats precis kommit upp på patienthotellet.. 4 timmar senare (prick 4.00 föddes Amanda). Jag och Amanda var och handlade på förmiddagen och sedan satte vi igång med bakningen, nästan 8 timmar senare var vi klar med allt! Det fick bli gula rutor, kärleksmums, chokladbollar, nougatkakor, kokostoppar och vaniljhorn denna gång! :) Jag hoppas verkligen att det är lika gott som det ser ut och att det var värt att lägga ner så mycket tid istället för att handla färdiga grejer! Vi har även förberett tårtorna med fyllningen så det får stå och dra tills imorrn så dom blir saftiga och goda :) Vi har också hunnit med att plocka undan och torka av lite och slå in paketen till Amanda. Mina fötter värker och jag är rätt så trött, ska bli skönt att sova strax och vakna upp till en underbar dag imorrn! ♥

wpid-IMG_20120525_161809.jpg

wpid-IMG_20120525_202815.jpg

Det kommer fler bilder imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0