Vårruset avklarat!

Då var vårruset avklarat för i år, längtar redan till nästa år då jag ska vara i mycket bättre form än vad jag är nu! :) Jag och Zandra sprang bredvid varandra hela varvet runt och det gick faktiskt ganska bra. Vi gick bara några kortare bitar och det var i dom förbannade jävla uppförsbackarna som mina ben inte riktigt klarar av så det blir fokus på det nu framöver tillsammans med lite styrketräning :)

Min Runkeeper hängde sig och stängde ner strax efter vi kom i mål så jag hann inte posta det till facebook men som tur var sparades det ändå på min sida! :) Running Activity 5.13 km   RunKeeper

Jag får ändå vara ganska nöjd med resultatet men jag hade liiite mer att ge så det känns lite surt också.. När jag kom i mål så var det världens sötaste unge som gav mig medaljen, han hängde den runt min hals och sa "Grattis att du kom i mål", så himla gulligt! :)

Efteråt satte vi oss i gräset och väntade in resten av gänget innan vi fikade, tyvärr fanns det inte så mycket gott i år! :( Åt iallafall lite potatissallad, lax, kalkon och choklad. Vi höll på att frysa ihjäl och när jag kom hem var jag alldeles stel i hela kroppen så det blev en lång riktigt varm dusch och nu har jag krypit ner i sängen! :)

wpid-20120523_192748.jpg

wpid-20120523_192809.jpg

wpid-20120523_192826.jpg

Tack alla tjejer på Maxi för att jag fick springa med er, det var riktigt kul!

Just ja, såg ju Peter Siepen på nära håll också. Han har en väldigt speciell stil måste jag säga.. haha, det var svårt att hålla sig för skratt! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0