Vilken dag!!

Vilken underbar dag det har varit! Det har varit fint väder, bilen gick rätt igenom besiktningen (hur ofta händer det liksom?), vi har köpt jättefina rullgardiner till vardagsrummet och en till Noras rum, Nathalie har varit här och hälsat på med Ellen och barnen har varit på bra humör tills ikväll då Amanda slog av datorn för Nora så hon ligger nu i sängen. Vi är nästan klara med jätteprojektet jag drog igång. Det är bara några möbler som ska ner i förrådet och några som ska säljas. Det blir så himla fint! :) Ja, jag har hållt igång hela dagen så det är första gången jag sätter mig ner och bara är just nu. Väntar på att klockan ska bli 20 så jag ska möta upp Nathalie, vi ska ut och springa lite är det tänkt. Får se hur långt vi orkar :P Är helt slut i kropp och knopp så jag somnar nog ovaggad ikväll! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0