Bekräftelseboost!

Herregud vilken känsla! Minns ni inlägget jag skrev igår om att jag är så mycket mer än så här?

Idag fick jag allt bekräftat, av CHEFEN! Tänk att någon kan se igenom min fasad, att någon känner att jag kan ge så mycket mer än vad jag gör. Känslan går inte att beskriva. Jag kom hem med världens största leende och har ett sånt rus i kroppen :)

Jag vet inte exakt vad jag vill göra med mitt liv eller vad jag vill bli när jag "blir stor" men jag ska klättra uppåt på karriärstegen iallafall och jag ska börja med att läsa några bra grundläggande kurser som kan vara bra att ha med sig i framtiden.

Någon tror på mig och vill hjälpa mig på vägen och det känns helt underbart!


Kommentarer
Postat av: Marie

Härligt vännen!!!

2012-11-06 @ 19:17:02
Postat av: Timrå

Du har alltid varit målmedveten!

2012-11-06 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0