Jag kan, bara jag vill!

Jag är så jävla talanglös... strax efter att jag hade postat det förra inlägget där jag skröt om att jag kunde göra 2 saker samtidigt så flög telefonen iväg i golvet! Hahaha.. den klarade sig utan sprickor iallafall :)

Efter några minuter på bandet så funderade jag på att ge upp, det var så tungt med träningsvärken men jag härdade ut i 1 timme! Jag gick och joggade om vartannat och jag är så sjukt stolt över mig själv. Det gäller bara att bestämma sig och tänka på den där kroppen man vill ha så går det busenkelt ;)

Var riktigt slut i kroppen när jag var klar men gjorde några plankor när jag kom hem och då kände jag mig nöjd med kvällens träning.

Jag förbrände kanske middagen iallafall...

Nu ska jag maila runt lite innan jag går och lägger mig och laddar inför morgondagen. Ett möte på psyk tillsammans med Mats står på schemat.


Kommentarer
Postat av: rasmusmamma

Jag har äntligen hittat motivationen till att träna och äta bättre. när jag blir trött så tänker jag på den där grymma kroppen man vill ha och så kör jag på som bara den :)

2012-11-22 @ 23:09:55
Postat av: Janina

tackar så mycket ;-)

duktig du är med träningen! :-)

2012-11-23 @ 00:34:50
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/
Postat av: Elin

Svar: Gardinerna finns på jotex.se. :)

2012-11-23 @ 07:18:03
URL: http://minbebis.com/blogg/elinlundberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0