Jag träffade jultomten idag

Det är inte varje dag man träffar jultomten men jag hade det nöjet idag! :) Han var på rehab här i stan och tränade så jag for dit och åt lite lunch med honom. Det är självklart pappa jag pratar om, jag höll på att svimma när jag såg honom. Har aldrig sett honom så skäggig någon gång under hela mitt liv. Jag måste åka ut dit någon dag och hjälpa han med allt :D Det var lite enklare förut då jag var på sjukhuset varje dag men det blir inte att jag träffar honom lika ofta som jag önskar längre. Jag har fullt upp med att pussla ihop jobb, skola, dagis, träningar, kalas och familjelivet! Har lite dåligt samvete men jag måste ta hand om mina barn också, dom har kommit i andra hand nästan hela sommaren.. Tänk om man kunde klona sig och vara överallt samtidigt, vad bra det skulle vara ♥ Även om jag inte träffar mamma, mormor, morfar, farmor, pappa, systrarna och mina vänner så tänker jag på dom hela tiden!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0