Juldekaler!

Snart är det dags att börja julpynta! Jag börjar faktiskt längta litegrann, nu när det är så mörkt ute nästan dygnet runt så ska det bli riktigt mysigt med alla ljusstakar i fönstren :) Vi brukar ta fram det mesta pyntet till första advent men julgranen får vänta tills några dagar innan julafton innan den åker upp.

Jag tänkte jag tipsa om ett litet annorlunda julpynt som jag tror att barnen skulle uppskatta. Just nu finns det  jättefina juldekaler hos Parts of Sweden som du t.ex. kan fästa på ett bord, stol, garderob eller liknande:) Du får 10%  rabatt på alla juldekaler om du uppger koden JANNICEJUL, erbjudandet gäller tom 31/12-2012.

Fri frakt t.o.m 2/12-2012!!

Jag är lite nyfiken på hur ni julpyntar... Tar ni fram allt på en gång? När ställer ni upp julgranen? Har ni plast eller riktig gran? Pyntar ni mycket eller lite?


Kommentarer
Postat av: hannarunesdotter

Oh jag längtar också!! Har typ nedräkning till första advent så man "får" börja lite. Kanske kan man tjuvstarta liiiite iaf? ;)
Vi väntar också med julgran + tomtar (de tröttnar jag så fort på) tills några dagar innan jul. Kram!

2012-11-22 @ 10:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0