Sååå skönt!

Även om jag inte fick till en effektiv träning idag så var det skönt att komma iväg. Det var så mycket folk på gymmet så det blev mest att jag stod i ett hörn och väntade på en maskin som jag vet hur den fungerar. Det blev mest bara ett hattande och jag fick inte den träning jag önskade.

Jag ska göra ett nytt försök imorgon och hoppas på att det är lite mindre folk då :)

Ida, jag vill att du är med mig och skriker på mig. Jag vill skaka i alla muskler när jag går därifrån!

Konditionen var faktiskt mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara så det kändes skönt iallafall!

Jag vill ha tillbaka styrkan och energin som jag hade i somras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0