Socialt umgänge!

Jag har suttit hemma alldeles för länge, inte umgåtts med någon och känt mig allmänt nere så igår sparkade jag mig själv i arslet och bjöd in mig till syrran i Matfors medans Mats var borta! Jag tog med mig barnen och for ner lagom tills middagen serverades ;) Vi blev bjudna på "julbord" och det var så himla gott! Som vanligt blev det en massa surr medans barnen lekte. Jag fick knappt med mig dom hem vid 20.30! Är så glad att jag står min familj så nära ♥ Idag for vi till Nathalie och Ellen och hälsade på och jag känner att humöret börjar vända. Ska bara ta tag i träningen igen också så kanske jag blir på topp som jag var i somras! Då var jag full av energi och hade saker på gång hela tiden men nu har jag fullt upp med att försöka hålla ögonen öppna!   I veckan ska jag planera in en date med Zandra och några pass på gymmet så det här kommer att bli en bra vecka!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket fint kort på dig!

2012-11-04 @ 22:27:08
URL: http://eko.blogg.se
Postat av: Mats

Kör all in. Alla är med dig hjärtat! Träna så mkt du känner att du orkar, häng med brudarna, gör nått. Vi är kvar mrd dig vi körstenhårt mef dig

2012-11-04 @ 23:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0