Sömnlös i Härnösand

Nu såhär i efterhand så är jag väldigt glad över att jag sov bort halva dagen igår. Det har inte blivit många timmars sömn inatt. Amanda vaknade vid 12 och kunde inte sova, efter många om och men så somnade hon om iallafall. Men istället vaknade Mats efter en stund och Freja likaså.

Jag hann ju såklart bli pigg och det kändes omöjligt att somna om. Både jag och Mats låg och vände och vred på oss i sängen och sista gången jag tittade på klockan var den halv 3!

Var inte så jäkla pigg när klockan ringde och det var dags att kliva upp och väcka alla ungar. 

Jag har bestämt att det får bli en bra dag ändå och man kan inte bli på annat än bra humör när man tittar på denna underbara tjejen!


Kommentarer
Postat av: Marie

Samma här, vaken halva natten. Råkade ägna bröllopsplaneringen en tanke och då var det kört sen, tydligen. Men det får det vara värt.Ja, förstår att det är lätt att ha en underbar dag med den lilla söta trollfröken. Hon är så söt! Hoppas ni får sova inatt! Kram

2012-11-19 @ 14:04:04
URL: http://minbebis.com/blogg/heartan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0