Sponsrad video: IKEA i verkligheten

Våran lägenhet är i stort behov av en storstädning, det är grejer överallt och jag misstänker att dammråttorna växer sig större och större under soffan. Jag städar så fort jag vet att vi ska få främmande,  jag skäms när det ligger saker överallt! Jag har alltid städat som mest när mamma och mormor ska komma och hälsa på, vet inte riktigt varför! :P Men samtidigt.. det här är ju vårat hem! Det är här vi trivs och det är klart att det blir stökigt när vi har 3 barn som lämnar grejer överallt precis hela tiden. Jag måste börja slappna av lite, jag är väl ingen sämre människa för att jag har lite stökigt runt omkring mig? Hur ser det ut hemma hos er? Har ni alltid välstädat och fin inredning?      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0