Tidningskändis!

Gomorron!

Har inte sovit nå vidare bra inatt.. Mats mådde inge bra och sedan vaknade jag vid 3 av att Freja ramlade ner från våran säng och låg under den! Vet inte alls hur hon hamnade där..

Vi klev upp strax före 7 och har bara tagit det lugnt sedan dess.

Jag ska snart ställa mig i duschen och sedan måste jag åka och köpa Sundsvalls tidning, jag och Malin är med i den idag! :) Ska bli kul att se hur artikeln blev och vad det blev för några bilder. Hoppas det blev bra iallafall eftersom jag fick ringa och be dom skriva om texten lite!

Ska sätta mig och skriva ner min upplevelse från Malins förlossning också, det är kanske dags för det!? ;)


Kommentarer
Postat av: Janina

tack för ditt svar, blev rädd att det var dumt av mig att fråga. Det var tåkigt att höra att han mår så :-( Hoppas att ni kan få svar snart, så kanske han vet bättre hur han ska tackla allt, kram

2012-10-21 @ 19:56:23
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0