Vad var det som hände?

Det har varit en skum dag idag, har knappt något minne av förmiddagen! :s

Morgonen började med att jag stannade vid trafikljusen fast att det var grönt, hjärnan var inte alls med. När jag sedan kom på jobbet så fick jag tillbaka värken i kroppen som jag hade förra veckan. Kunde inte koncentrera mig, glömde bort vad jag hade gjort en halv minut tidigare och hade som ett tryck över bröstet. Kände mig skakis och grinfärdig!

Skrev till chefen och berättade läget och så fick jag ur mig lite av alla känslor.. Efter lunchen kändes det bättre och det flöt på när jag jobbade.

Har aldrig varit med om något liknande tidigare och jag ville bara krypa ihop i ett hörn.

Jag vet att jag måste släppa en massa som jag lägger på mig och stressa ner. MEN, det är lättare sagt än gjort!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ikväll känner jag mig som vanligt igen. Nora sover borta inatt och vi andra har dukat upp lite gotta och tänt några ljus inför fredagsmyset! :) Det är inte ofta Amanda är själva med oss och jag tror hon uppskattar det trots att hon var ledsen tidigare ikväll för att hon inte fick sova borta.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tror att hon uppskattar de jättemycket! Och hon behöver verkligen det!<3 Hoppas du blir bättre snart, känns som man aldrig kan slappna av! men nu MÅSTE vi börja tänka på oss själva och våra familjer.. annars kommer ingenting att funka tillslut! Hälsa familjen<<3<3<3<3

2012-10-05 @ 20:00:49
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Fröken F

Panikångest? Kanske inte så märkligt med allt som händer runt dig.

2012-10-05 @ 23:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0