Är det så här det ska vara nu?

Det finns en nackdel med att börja jobba och att Freja går på dagis.. Jag vill ju sova lite längre på mornarna men tydligen inte Freja. Ska man räkna det som sovmorgon när man får sova till halv 7 en lördag?  Vi försökte få henne att somna om en stund, vi låg kvar i sängen och kikade på tv:n och försökte mysa lite men Freja vill hellre leka.. När jag var på väg att kliva upp så somnade hon om så då passade jag också på att sova lite till! :P Har ganska nyss vaknat och ska få Nora klar inför fotbollen, köra igång en maskin med tvätt, växla lite pengar och göra mig själv klar. Vi ska hämta upp pappa strax före 12 och sedan far vi och kolla när Nora spelar. Det ska bli så kul, pappa har pratat om att se Nora spela sedan han började vakna till och kunde prata riktigt ♥ Jag kör en slapparlördag idag, med mysbyxor och en skön huvtröja!

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer nog att bli den bästa dagen för honom sedan blödningen!
Så superglad han kommer att bli när han få se henne spela, önskar att jag hade kunnat varit med! Men jag måste ju vara hemma och se till att jag INTE föder barn innan klockan tre:P Hälsa familjen och ge Nora en lyckospark från moster:)

2012-09-08 @ 09:58:28
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Christina

Håller med om det här med mornarna, I vaknar också supertidigt nu!

2012-09-08 @ 12:16:51
URL: http://www.christinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0