Back to work!

Detta året har gått otroligt fort men jag har njutit varje dag och varje minut! ♥

Imorgon börjar jag jobba igen, heltid. Känns lite sisådär faktiskt. På ett sätt ska det bli skönt men jag hade gärna varit hemma ett tag till med Freja!

Det blir en hel del nytt som jag ska lära in, alla andra ligger en bit före mig men det betyder ju bara att jag kan få mer hjälp när jag ska lära mig allt ;)

Ni kan inte förstå hur skönt det ska bli att slippa pendla till Sundsvall!! Jag är så otroligt glad att jag fick detta jobbet, jag trodde aldrig att det skulle hända eftersom jag var höggravid vid intervjun! :) Nora och Amanda kommer att vara på fritids och skolan mellan 7.20-16.15 istället för 06.30-17.20.

Allt blir så mycket enklare nu! :D Och det är ett roligt jobb dessutom, än så länge... ;)

Nu ska jag stänga ner datorn och ladda mentalt och packa inför morgondagen!

För ett år sedan låg jag hemma med denna lilla tös på magen och gosade för fullt ♥ 


Kommentarer
Postat av: Janina

jag ska snart börja jobba också, 1/11! blandade känslor!

Ja ifall barnen svär sen så är det garanterat mitt fel..hmm..

2012-09-02 @ 23:38:26
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0