En djungel!

Jag tror jag vet varför vi inte har planerat något bröllop tidigare.. Hur ska jag någonsin kunna bestämma mig för någonting överhuvudtaget? Det finns ju en hel djungel med fina klänningar, ringar osv.

Jag är ju veligast i stan och vet inte exakt hur jag vill ha bröllopet än, kan inte någon bara bestämma och planera allt åt mig? ;) Har kikat på lite klänningar ikväll och det finns ju hur mycket fint som helst!!!

  

Jag kommer att behöva mycket hjälp av er läsare. Jag vill att ni tipsar om ALLT man ska tänka på..

Det kommer inte bli lätt det här...! ;)

Nya ringar? Vart hittar man fina vigselringar i stål?  Ska klänningen vara "fluffig" eller inte? Med eller utan axelband? Slöja? Frisyr? Färgtema? Plats för vigseln och festen? Vilka ska vi bjuda? 1000 funderingar och det kommer fler.. ;) 

Vi får nog börja med att bestämma ett datum och lägga upp en budget! 


Kommentarer
Postat av: Fröken F

Börja med att sätta en budget så kan jag tipsa om flera bra grejer sen :)

2012-09-14 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0