Imorgon väntar förlossningen!

Det är så mycket känslor inför morgondagen så jag funderar på hur jag ska kunna somna ikväll! :) Antar att Malin och Emil kommer att ha svårt att sova också! Det är deras sista kväll som 2 i familjen, snart har dom en liten bäbis att mysa med ♥

Om inget händer under natten så väntar en igångsättning imorgon. Jag kommer att åka till jobbet som vanligt och vänta på att få höra vad planen för dagen är innan jag åker ner.

Kan inte förstå att jag ska få vara med om detta, det ska bli helt underbart ♥ Jag hoppas verkligen att jag kan göra så mycket som möjligt för att hjälpa dom under arbetet och att jag inte bara är i vägen. Jag ska skriva om allt som händer och ta mycket bilder.

Tänk att min lillasyster ska bli mamma och att jag ska få vara delaktig i det häftigaste som finns!

Jag längtar tills imorgon och hoppas att allt går bra ♥ 

Min vackra syster, jag älskar dig till månen och tillbaka. Du har ett jäkla jobb framför dig men Emil och jag finns där för dig hela tiden. Vi ska peppa dig och passa upp på dig. När du känner att du inte klarar något mer så kämpar vi tillsammans. Snart har du din lilla skatt på bröstet. DU ÄR BÄST ♥ 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är nära nu:D Så fint skrivet, nästan så de kommer en tår eller två:')
Älskar dig också, i massor<3

2012-09-16 @ 21:05:25
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Janina

så fint! och så spännande!

jag skulle också vilja vara med på min lillasysters förlossning en dag! det lär dröja dock hehe

2012-09-16 @ 23:32:59
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0