Mysig eftermiddag!

Tanken var att vi skulle fara och köpa skor till Nora, städa och tvätta i eftermiddag. Det blev inte riktigt så! :)

När jag och barna kom hem efter jobbet och fritids så blev Mats väldigt sugen på att åka och snusa lite på Maya så det var bara att sätta sig i bilen och åka ner till Sundsvall idag igen:)

Maya är så himla fin och Amanda blev helt förtrollad när hon såg henne. Hon höll henne i handen nästan hela tiden. Jag kan sitta och titta på henne i evigheter och jag avundas Malin och Emil som har en sån underbar tid just nu ♥ Det är något speciellt med bäbistiden!

Inte trodde jag att man kunde få så mycket känslor för någon annans barn! Maya är helt underbar ♥

 

 

Kommentarer
Postat av: Janina

Kanske vill Mats ha en till egen bebis att snusa på igen? hehe nerråå

Vad roligt att du svarade ;-) ska bli intressant att se hur man svara på den frågan om 13-15 år! (ditt svar på mitt inlägg)

2012-09-19 @ 22:19:23
URL: http://minbebis.com/blogg/myfamily/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0