Nervös inför morgondagens fotografering!

Nu ligger alla barnen och sover och jag har tid att tänka och andas lite! :)

Jag börjar bli så jäkla nervös inför imorgon, det är första gången jag ska bli fotad "på riktigt". (Antar att skolkorten inte räknas? :P)

Fotografen från tidningen kommer på eftermiddagen/kvällen någon gång och jag börjar fundera över kläder, smink och frisyr! Jag har ju ingenting vettigt att ta på mig och jag är ju inte så hemma på det där med make up och hår. Tror nästan jag får ringa hit syster så hon får hjälpa mig ;)

Jag hoppas bilderna blir bra iallafall och att jag inte gör bort mig fullständigt...


Kommentarer
Postat av: Christina

Oh va spännande, berätta mera ;)
Lycka till & du är ju fin som alltid!

2012-09-27 @ 21:12:59
URL: http://www.christinalicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0