Note to self!

Har en del att göra kommande dagar så jag måste skriva ner allt så jag kan bocka av eftersom! Vet inte riktigt hur tiden ska räcka till!? TO DO:
  • Handla presenter till Nora
  • Baka
  • Städa
  • Tvätta
  • Planera kalas
  • Skriva kvitton till helgens matcher
Det här ska hinnas med innan måndag och då kan jag tillägga att jag jobbar hela dagen imorrn och ska träffa Malin och Emil (hos pappa?). På lördag har Nora 2 matcher och vi ska ta med pappa och efter det ska vi till Stefan och fira honom. På söndag dyker det nog in några som vill fira Nora i förskott och tårtorna ska förberedas.. Pjuh..  nån som har några extra timmar att skänka till mig/oss? :)  

  Malin, kan du vänta tills på tisdag med att föda barn är du snäll?? ;)

Kommentarer
Postat av: minahyss

Önska att jag hade några timmar över! :)

2012-09-06 @ 22:28:47
Postat av: malin

Haha hade hoppats på att de ska sätta igång inatt jag, eller typ nu:P vore skönt att få det överstökat:-P

2012-09-06 @ 23:00:33
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Linda

Skit i att städa. Bättre att göra det efter kalaset!
Skit i att baka. Bjussa på glass, grädde, maränger, frukt strössel å sås i stället!

Så, då hinner du väl med det andra ? :)

Kram

2012-09-06 @ 23:04:41
URL: http://uterum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0