Jag kan göra armhävningar!

Jag slutar aldrig att förvåna mig själv! :)

Jag har aldrig någonsin kunnat göra "riktiga" armhävningar.
Inte ens under min fotbollstid, jag har alltid stått på knä!
Jag har försökt att göra riktiga armhävningar i omgångar men aldrig lyckats.
Ner kommer jag men inte upp :P

Tidigare idag provade jag igen och lyckades göra 5 st!
Ni kan ju tänka er hur förvånad och lycklig jag blev.. ♥

Efter att jag hade gjort mina kvällsplankor för en stund sedan så tänkte jag att jag måste ju klara av 6 st.
Jag kan ju inte nöja mig med 5.

Herregud! Man klarar mer bara man tror på sig själv.
Jag klarade faktiskt av att göra 10 st!!!!!

Jag blev alldeles skakis och det kändes som att öronen skulle sprängas, but I did it!

Sluta aldrig tro på dig själv och din förmåga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0