Min förmiddag i bilder

Jag började min morgon alldeles för tidigt enligt min smak på en helg, nämligen halv 7!
Amanda kom in och väckte mig för att Freja stod och skrek efter oss i sin säng, jag hade inte hört någonting alls.

Jag tog tjuren vid hornen och gjorde mina 130 squats innan frukosten, då fick jag mersmak och planerade in ett pass på gymmet.
Hann äta frukost och vika undan all tvätt innan Mats klev upp så att jag kunde åka iväg.

Det blev 30 minuter kondition och sedan ett pass för mina stackars armar och axlar! :)

Köpte med mig lite nybakt bröd och pålägg hem ♥

Har precis duschat med Freja, hon ligger i sin säng för att vila en stund och jag ska göra detsamma i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0