När man vill ligga kvar i sängen

Freja och Amanda vaknade tidigt imorse.
För att vi skulle få ligga kvar och dra oss lite så fixade Amanda välling till Freja ♥
Freja åt vällingen i våran säng och sedan gick hon ut till köket.

Hon brukar tycka om att leka med plastbyttorna och det var det jag trodde att hon gjorde när något skrapade mot golvet.
Jag  tänkte att jag får städa efter henne om hon dragit fram en massa.
Efter en liten stund blev jag ändå lite fundersam på vad hon höll på med så jag klev upp!

Möttes av denna härliga syn :)

Det var någon som hittade vällingpaketet på köksbordet och tyckte det var en bra idé att smörja in sig!
En härlig start på dagen som kommer att bestå av storstädning och mathandling.

Förhoppningsvis har Per och Marie tid att träffa oss en sväng också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0