På väg att bli blondie!

Det blev ingen curling idag, blev bara sämre under dagen och fick världens huvudvärk :(
Det kändes lite bättre under eftermiddagen och kvällen men nu känner jag hur halsen håller på att svälla igen..

Ett roligt paket på posten gjorde dagen lite bättre iallafall och så fick vi besök av Nathalie och Ellen! :)

Det här har vi gjort ikväll:

Håret är om möjligt ännu mer svinto nu och jag misstänker att håret inte kommer att må så där jättebra när jag känner mig nöjd!
Har kommit en bit på vägen iallafall :)

Jag for med hättan på huvudet när jag skjutsade Nora på träningen och hon höll på att skämmas ihjäl.
Tur att inte jag skämdes iallafall ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0