Sömn, vad är det?

Sova kan man göra i graven sägs det, jag skulle föredra att sova just nu faktiskt!

Vilken natt det har varit.
Freja har haft världens hostattacker och jag trodde att hennes lungor skulle komma upp där ett tag.
Efter att hon fått medicin vid tolv så blev hon jättepigg av någon anledning och ville inte alls sova.
Mats sov redan djupt så han vaknade inte ens när hon drog honom i bröstvårtorna.

Hon låg och pratade, skulle stoppa in nappen i min mun, dricka vatten, klättra, klä av sig osv osv.
Till slut somnade hon äntligen och då satte Mats igång att snarka, tror aldrig att han har snarkat så högt någon gång tidigare.
Vet inte när jag somnade och vill nog inte veta heller..

Vid 4 kom Amanda in till oss och la sig i fotänden och kl 5 började klockan att ringa.
SNARK!

Skulle ha haft ett par tändstickor till ögonen idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0