Bör jag vara orolig?

Det ringde nyss en tjej från folktandvården, jag skulle ju få en tid till tandläkaren för att kolla käken.
Trodde det skulle bli i höst någon gång men jag ska dit redan imorgon!!

Nu blev jag riktigt nervös, varför så bråttom? :/
Hoppas på en smärtfri undersökning, hur nu en sån går till...?

Ingen annan som har en likadan käke som mig som smäller när man öppnar munnen och den liksom hamnar fel?
Vad beror det på och vad finns det att göra?
Bettskena, operation?

Hjälp!! :(



Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har också så. Det beror på att jag gnisslar tänder när jag sover och biter ihop tänderna när jag är stressad. Det löste dom enkelt med en bettskena, så du behöver iiiiinte vara orolig!

Svar: Jag biter nog ihop käkarna när jag är stressad jag med men jag slapp bettskena.. Fick några övningar jag ska göra som förhoppningsvis gör det bättre :)
missnicki.blogg.se

2013-08-06 @ 19:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0