Hela kroppen skakar!

Orkar knappt att lyfta fingrarna, armarna bara skakar.. hela kroppen skakar efter kvällens body pump.
Herregud, jag hade ju redan träningsvärk när jag gick dit så jag kommer knappast att ta mig ur sängen imorgon :)

Eftersom jag har varit på kasst humör hela dagen så var det skönt att köra slut på kroppen helt!
Ska snart ställa mig i duschen och sedan krypa ner i sängen.

Passar även på att berätta att det gick bra hos tandläkaren imorse, han kollade mitt bett och kände på musklerna.
Det var inget som helst fel på mitt bett utan jag har förmodligen lite svaga muskler på högra sidan.
Han visade hur käkleden fungerar med kulan, bråsket och hålet och det är där det glappar.
Jag behöver ingen bettskena, fick lite övningar som jag ska göra så blir det förhoppningsvis bättre!



Jag hoppas att träningen gör att min jävla IBS mage blir bättre.
Den var ganska okej förra sommaren då jag tränade som mest och bäst, jag åt även mycket bättre då.
Börjar bli less på mig själv nu, att jag ständigt gör mig själv besviken..
Mer om det i ett annat inlägg..
 

Kommentarer
Postat av: Myh

Ta övningarna seriöst och slarva aldrig. Blir det inte bättre måste du kontakta dom igen! Jag gick på behandling i ca 5 år (otaliga bettskenor, tandställning, röntgen på röntgen på röntgen, kortisonbehandlingar i käklederna, tandställning osv) men ingenting hjälpte så slutade med operation och åtta veckors fixerad käke...! Hade som du att det klickar, fastnar o har sig samt smärta, sjukt obehagligt. Har du ont? Käkarna är inte att leka med alltså, hoppas övningarna hjälper dig!

Svar: Jag har sällan ont i käkarna, mest bara om det är kallt ute! Men jag ska göra övningarna och hoppas på att klickandet ger med sig :D
missnicki.blogg.se

2013-08-08 @ 00:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0