Känslomässigt kaos

Mitt mående svajar rejält nu.
Ena dagen mår jag bra och nästa är jag helt tömd på energi.
Upp och ner hela tiden, blir inte klok på mig själv.
Jag vet oftast vad problemet är och jag vet hur jag skulle kunna lösa det.
Men vägen kommer att vara lång och jag vet inte riktigt var jag ska börja.

Med rätt hjälp och stöd så ska väl jag också kunna få må riktigt bra och känna mig tillräcklig.
Jag behöver inte alltid hitta saker att irritera mig på och nedvärdera mig själv.
Jag är nämligen proffs på det, att hitta saker som jag borde göra oftare eller bättre än vad jag redan gör.
Jag går omkring och har ständigt dåligt samvete för ALLT!

Jag börjar tappa mig själv, har svårt att hitta fokus och har ett ständigt kaos i huvudet.
Min vardag är inte längre strukturerad som den varit, jag planerar knappt längre.
Jag glömmer saker hela tiden och hade till och med nästan glömt bort Frejas födelsedag som är i övermorgon!! :/

Det här är inte jag och jag börjar få panik över att jag håller på att förlora kontrollen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0