Rastlös

Jag borde ha somnat för längesedan.
Jag är trött men känner mig inte redo för att sova.
Det kryper i kroppen på mig.
Har så mycket jag vill skriva om men tiden finns inte riktigt just nu.
Har massor av idéer för bloggen men det ligger ganska långt nere på min lista just nu.

Vill fota.
Träffa vänner.
Träna.
Planera hösten.
Skriva listor.
Shoppa.

Just nu tar jag dagen som den kommer och till veckan börjar skolan igen och Freja ska "skolas" in på dagis igen hade jag tänkt.
Har även en massa annat inbokat så det blir inte så mycket till semester...

Har iallafall lånat några böcker idag, varit på stan en sväng, varit ute på gården och hunnit träffa några av mina fina vänner!
Vi gjorde räkmackor till middag och dom blev underbart goda :)

Idag blev Freja en riktig stor tjej, berättar mer om det imorgon! ;)



Nu ska jag försöka finna någon ro i kroppen och förhoppningsvis somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0