STORHANDLING!

Idag var Freja på dagis en stund, vi tänkte att det var lika bra att hon fick känna in sig lite innan hon ska börja igen på måndag efter ett långt lov!
Efter bara några minuter så kände hon sig som hemma så det var inga som helst problem att lämna henne några timmar.
Hon hade ätit och sovit bra och tyckte om att träffa alla kompisar igen :)

Under tiden hon var på dagis så passade jag på att fara och storhandla.
Det är ganska skönt att gå omkring själv och filosofera mellan hyllorna!
Jag hade tur att få hjälp med packningen, annars hade jag nog stått där ett bra tag med alla varorna ;)
 
Nu har vi mat så vi klarar oss den här månaden!
 

Jag har även hunnit med att rensa Amanda och Frejas rum på trasiga leksaker och en jävla massa papper.
Nu börjar det bli lite ordning iallafall!
Tanken är att vi ska försöka möblera om där inne så småningom men det kommer bli svårt.
Det är fönster och dörröppningar överallt och det finns inga fria väggar!

All tvätt är snart tvättad också så ikväll kan jag somna med gott samvete! :)
 
Nu ska jag mysa lite till med Amanda innan hon ska gå och lägga sig ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0