Tro det eller ej!

Idag slutade jag lite tidigare och utnyttjade min friskvårdstimme på gymmet tillsammans med Ida!
Det var 3 månader sedan jag var där sist och det känns förjävligt.
Jag som var i så bra form förra sommaren.. eller bättre form än vad jag är i nu.
Varje gång jag sätter min fot på gymmet efter ett uppehåll så får jag en nytändning och tänker att nu jävlar ska jag hålla igång och bli fit en gång för alla.
Vi har massor av planer för träningen så vi får väl se hur det går ;)

Skönt var det iallafall att komma iväg och benen lär vara som spagetti imorgon.
Hon är inte att leka med den där Ida..
Vet inte om det har med namnet att göra men båda "mina Idor" vill krossa mig totalt när vi är på gymmet!
Men det är så jag vill ha det, någon som utmanar mig.
Skäller på mig och peppar mig :)
 
Jag sa även upp mitt avtal och till hösten byter jag ställe...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0