Årsresumé del 1


Vi firade in 2013 hemma hos Jens och Nathalie. 
Tjejerna var sjuka titt som tätt hela månaden och jag tränade flera gånger i veckan.
Jag och Malin var ute och fotade i det fina vädret och hon följde med mig och provade ut min blivande vigselring.
I slutet på månaden var jag och provade en massa brudklänningar, drömklänningen kostade dock 14.000:-
Jag visste vilken typ av klänning jag ville ha så jakten startade på nätet!



Februari började riktigt bra då min systerdotter Maya döptes, hela familjen var samlad och dopet var så fint.
Mitt humör var som en berg- och dalbana under både januari och februari, får se om det blir så detta året också.
Jag beslutatde mig för att börja spara ut ögonbrynen, det gick ganska bra men nu är dom lika smala som från början ;)
Mc Donald´s brann ner till grunden och jag satte igång att sortera alla bilder och filmer på datorn.
Tror ni jag är klar? ;)

Nästan hela mars bestod av innebandy och fotboll för Noras del och oss också såklart! :)
Jag överraskade tjejerna med att fara till Birsta och kolla på Yohio. Amanda blev helt frälst och började smycka ut sig som honom efter det.
Jag, Nora och Amanda var och såg Sunde i Grekland på bio och så hade vi en härlig dag med Mats familj i pulkabacken, mycket skratt och dårskap blev det :)

Det händer verkligen inte mycket under det första kvartalet på året, så himla tråkigt.
Resten av året har varit betydligt mycket roligare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0