Julstress?

Snart är det julafton men det känns ändå så himla långt borta!
Om jag har köpt några julklappar än??
Jorå, ikväll har vi handlat dom första julklapparna på nätet :)

Hade först en tanke på att åka ner till Birsta till helgen men jag är inte så sugen på det faktiskt.
Skönare att sitta hemma i soffan i lugn och ro och handla :)

Jag tror tjejerna kommer att bli riktigt glada för deras julklappar ♥
Har haft svårt att komma på något att köpa till Freja men sedan hittade vi den ultimata julklappen!
Nora och Amandas listor är riktigt långa så det var faktiskt inte så svårt att komma på vad vi skulle köpa.
Har några grejer kvar att köpa men det fixar jag på stan till helgen.

Hur går det för er andra?

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0