Mina fina tjejer!

Att vara förälder är inte alltid så himla lätt.
Jag har många gånger känt mig rätt så värdelös som mamma.
Jag har ofta varit väldigt stressad i mig själv och detta har självklart gått ut över barnen på ett sätt som jag inte velat.

För några månader sedan kände jag att jag var tvungen att göra något åt mig själv så jag började gå på samtal hos en kurator.
Det är nog det bästa jag har gjort!
Jag har fått en helt annan syn på saker och ting och tänker annorlunda.
Jag fick lära mig mycket om mig själv, mitt tankesätt och hur min egen uppfostran har påverkat mig i vuxna livet.

Jag är mycket lugnare nu och stressar inte upp mig över alla småsaker längre.

Jag vill att barnen ska veta att jag finns där för dom och framför allt att jag är närvarande och intresserad av vad dom gör och säger.

Och just nu känner jag att jag är den där mamman som jag vill vara!

Mindre tid vid datorn - mer tid med barnen ♥


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0