Stormen Ivar

Vi överlevde nattens storm, huset står kvar och balkongen höll :)
Det blåste på ganska bra ett tag och jag vaknade till av en smäll strax efter 1.
Blev ganska pigg och hade svårt att somna om, att Mats låg och snarkade gjorde ju inte saken bättre.
Hade faktiskt lust att kväva honom ett tag ;)

Freja vaknade av en smäll vid 2-tiden så jag hämtade in henne till våran säng.
Hon var jätterädd stackarn och gömde sig under täcket och låg tätt intill mig.
Vi somnade inte om förrän efter 3 någon gång.

Nora och Amanda sov ostört iallafall och när vi klev upp imorse så var stormen förbi.
Jag hade ju sett fram emot att åka genom stan som alltid på lucia men som jag misstänkte så fanns det knappt några marshaller alls.
I rondellerna fanns det några stycken men de flesta hade slocknat :/


Efter en vecka med väldigt lite sömn så ser jag fram emot en lugn och mysig kväll med familjen.
Kommer att somna ganska tidigt känner jag på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0