Back on track/framtidsfunderingar!

Vet inte hur många gånger jag har sagt det tidigare men nu säger jag det igen.. Nu kör jag igång med träningen igen :)

Var på gymmet ikväll med Zandra, blev inte riktigt vad jag hade tänkt mig men jag kommer förmodligen inte kunna lyfta armarna imorgon! :D Några övningar fick jag till iallafall. Nu får jag fan inte bli sjuk nå mer!

Sommaren är snart här och tanken är att jag ska vara i mitt livs form då.

Hjärnan har gått på högvarv idag, mycket funderingar kring framtiden. Vad jag vill göra, jobba med, hur kommer jag dit och var ska jag börja? Vill skriva, resa, jobba med media, tjäna bra med pengar, ha ROLIGT och låta hjärnan få jobba lite :)

Även om jag trivs jättebra på mitt nuvarande jobb så är det inte där jag kommer att sitta om 5 år!

Har en del att fundera på med andra ord :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0