En helmysig eftermiddag och kväll!

Vi kom hem från Sandra och Helena för en halvtimme sedan ungefär, Freja stupade direkt i sängen och dom stora tjejerna är på väg att lägga sig nu också. Det bli en ganska tidig morgon imorgon och sedan kommer vi att vara borta större delen av dagen eftersom Maya ska döpas så det gäller att vara pigg! :) Vi åt kycklingtacos till middag med Mats familj och som vanligt vräkte jag i mig alldeles för mycket så magen är som en ballong just nu. Hoppas på att den hinner lägga sig under natten ;) Det var jättekul att träffa allihopa igen, har inte träffat nästan någon sedan i julas! Nu ska jag också krypa ner i sängen, är riktigt trött och ser fram emot att få lite sömn iallafall innan Freja vaknar!  

Saknar håret som jag hade här men nu ska det sparas ut och bli blondt!

 

Kommentarer
Postat av: jannice

vilken fin bild å ett fint namn du har ;)

2013-02-04 @ 18:47:14
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0