Fuldag!

Är inte på topp idag om man säger så.
Är jättetrött och hela ansiktet känns uppsvullet.
Ögonbrynen växer (mest det högra) så dom ser inte kloka ut, jag har fått en massa småfinnar i pannan och på näsan.
Antar att det har att göra med att jag är noga med att tvätta ansiktet både morgon och kväll med rengöringen med små peelingkorn i?
Annars brukar jag bara tvätta av sminket med tvål och vatten.
Har en riktigt fuldag idag..

Men nu ska vi ju vara positiva, eller hur!?

Det har varit plusgrader ute flera dagar i rad nu och asfalten börjar komma fram på vägarna och snövallarna krymper.
Det är ljust ute både när jag åker till jobbet och då jag åker hem, äntligen!
Förhoppningsvis kommer det 2 paket idag som gör att vi kommer några steg närmare bröllopet :)
Men det bästa av allt är att det närmar sig påsk och vi kommer äntligen att få träffa Per och Marie!!!

 

 

Positiva tankar gör det lite lättare att leva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0