Jag ska bara...

Har varit på väg att sätta mig vid datorn typ 100 gånger efter middagen. Dom där "Jag ska bara" blev alldeles för många ikväll...

Har plockat undan kläder, sorterat smutstvätt, plockat i och ur diskmaskinen, nattat barn, letat efter garantibevisen till ringarna som vi inte hittade och sedan satte jag och Mats oss för att börja klura på inbjudningskorten. Efter många om och men kom vi fram till en ganska enkel men fin design!

När vi sedan skulle göra det första kortet så sket sig allt, det var inte så jävla enkelt som vi hade tänkt oss. Det går ju inte ens att klippa rakt med saxarna! Vi insåg ganska snabbt att det inte var någon mening att fortsätta ikväll och som det ser ut nu så har Mats tappat allt intresse för att göra inbjudningskort.

Det här var inte alls så lätt som jag trodde...!

Nu ska jag krypa ner i sängen och göra det som jag gör bäst, sova! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0