Nya skor beställda!

Fick ett mail tidigare idag om att Nelly har stor rea på massor av skor! Jag är ju fortfarande på jakt efter ett par till bröllopet och jag såg ett par direkt som jag blev lite smått förälskad i :) Dom har nästan samma form och lika höga klackar som dom jag beställde tidigare.

Jag vet att dom förmodligen inte kommer att passa men för 149:- kan man ju alltid chansa :D

Det kan väl inte vara omöjligt att lära sig att gå i såna här höga klackar?? Alla tips mottages tacksamt på hur man ska gå i ett par höga klackar utan att det ser ut som att man har skitit på sig :D

 

Dessa, fast i rosa såklart!


Kommentarer
Postat av: Hannahmeh

Köpte med nya skor där i dag!! Klockrent!! Jättefina var dem

Underbar blogg kram!

2013-02-19 @ 21:56:18
URL: http://Hannahmeh.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0