Recension av Acne killer!

Acne killer, vilken grej!

Har hört mycket gott om denna produkt och var glad att jag roffade åt mig några förpackningar i julklappsleken vi hade. Vi har pratat länge om att vi ska testa dom men det har inte blivit av förrän ikväll. Så, vad tyckte jag då?

Den blir seg väldigt fort så det gäller att vara snabb när man lägger på den. Vi fick det inte alls jämt fördelat så det ser mest fläckigt ut (inte alls som reklambilderna). Som med dom flesta ansiktsmasker så blir ansiktet väldigt stelt och det gjorde nästan ont att skratta :)

Att ta av den var ingen barnlek, fy fan i helvete vad ont det gjorde!! Speciellt på kinderna och sedan där det hade råkat fastna i håret. Mats tyckte däremot inte att det kändes något speciellt.

Som ni kanske ser på vissa bilder så blev jag väldigt röd i ansiktet efteråt och det är jag fortfarande! Det pulserade även i huden ett bra tag efter att jag hade fått bort den.

Nu någon timme efteråt så känns huden väldigt varm, ren och len. Jag hoppas även att jag fick bort en massa skit :)

 

Jag kommer självklart att använda denna igen, men då kommer jag vara noga med att inget fastnar i håret ;)

TUMMEN UPP!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0