Svajande humör!

Idag har jag en bra dag igen.. humöret och psyket är inte att leka med märker jag!
Tänk hur det kan ändras från dag till dag eller från en minut till en annan :)

Tror denna barnfria helg är välbehövlig!

Loppisen gick skit, det var nästan inget folk alls där..
Jag vet några bidragande orsaker:

1. Det har varit jättefint väder ute
2. Det har varit skidåkning på tv:n
3. Nästan ingen har hunnit få några pengar
4. Ingen annonsering

Jag hade några trevliga timmar med Malin iallafall och jag gick lite plus efter bordshyran!
Bättre lycka nästa gång ;)

Har precis ätit några varma mackor till middag och nu ska vi bara slöa resten av kvällen, så himla skönt :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0