Vad var det där?

Det händer olyckor ibland, vissa är tragiska och vissa är hysteriskt roliga!

Freja hade en jobbig dag igår med mycket gnäll så vi tänkte att hon skulle få bada. Hon tycker nämligen om det numera :)

Hon satt och badade en stund och sedan reser hon sig upp för att pruppa lite, sedan sätter hon sig ner på huk igen. Vi tänkte att hon kanske var lite gasig i magen. Mats sitter där inne med henne och efter en liten stund ska han samla ihop leksakerna och ser något konstigt. Innan han hann ta i "det" så ser han att det är en bajskorv som flyter omkring och sedan ser han en till!

Han ropar på mig i panik, jag höll på att garva ihjäl mig! :D

Hahaha... vilken stjärna hon är! Varken Nora eller Amanda har lyckats med detta.

Jag skyndade att duscha av henne och sedan började projektet med att få bort korvarna ur vattnet!

Vi gör ett nytt försök med badet nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0