Världens bästa mormor ♥

Nu är trollen äntligen hemma igen och allt är som det ska vara ♥

Jag vaknade vid halv 9 och trodde att jag hade sovit bort hela dagen men vi tog det lugnt och jag låg kvar i sängen till halv 11.
Det var skönt att bara ta det lugnt och inte ha någon tid att passa.
Vi for ner en sväng och kikade in lokalen där vi ska ha våran bröllopsfest, funderade lite på möblering osv.
Men det blir nog lättare när det är tomt på folk, det var nämligen loppis där idag och fullt med grejer.

Sedan for vi till Birsta, jag provade lite BH:ar och Mats några kostymjackor och byxor.
Jag fick hjälp att prova ut rätt storlek och som jag misstänkte så har jag helt fel storlek på dom jag har nu.
Inte så lite heller ;)
Jag har iallafall bestämt mig för en wonderbra, det var den enda som satt bra.
Dom andra jag provade blev bara strutiga, inte så snyggt!

Vi hämtade upp barna på mammas jobb och bytte tillbaka bil.
Dom hade haft det jättebra men mamma såg lite trött ut :P
Det var tydligen en hård helg..

Dom hade åkt skoter och varit på en rejäl shoppingtur!
Intersport hade stor REA!!
Nora fick ett par täckbyxor, en mössa och 2 par vantar.
Amanda fick täckbyxor,en  täckjacka, ett par skor och 2 par vantar.
Freja fick en overall.

Det var verkligen ättefina grejer och både dom och jag är jätteglada ♥

Tack igen mamma för allt, du är en ängel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0