Att känna inre lugn!

       

Häromdagen fick jag något anfall då jag blev på väldigt dåligt humör på bara en sekund, kände mig stressad och jätteirriterad på allt. Jag ville bara gå och lägga mig i sängen och gråta.

Sedan slog det mig, för bara något år sedan så hade jag dessa känslor VARJE dag! Varje morgon och eftermiddag då barnen skulle lämnas och hämtas var lika jobbiga. Då pendlade jag till Sundsvall och klev upp 4.15 varje morgon och var inte hemma förrän sent på eftermiddagen. Jag lämnade barnen först av alla och hämtade dom sist av alla. Det var ständig stress för att hinna med allt och jag hade nästan ingen tid alls över till att umgås med barnen eller Mats. Det kändes inte bra alls men vad skulle jag göra?

Sedan jag fick Freja och nytt jobb så har allt förändras. Det är en helt annan stämning här hemma, jag är inte alls lika irriterad och stressad längre. Jag känner ett inre lugn för första gången på flera år! Det är så härligt ♥

Hela familjen har blivit tajtare och vi har väldigt kul ihop och hjälps åt med allt! Det är så här livet ska vara 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0