Modelldröm

Idag har jag haft en snyggdag, har känt mig väldigt tillfreds med mig själv! När jag har gått förbi spegeln så har jag tänkt att jag är ganska snygg ändå, det är skönt att ha såna dagar. När jag väl tar fram kameran så ser jag inte alls ut som jag gör i spegeln. Varför är det alltid så? Jag blir sällan bra på bild, inte när jag är beredd iallafall ;)

Det finns en del som jag vill ha fixat innan jag känner mig riktigt nöjd med mig själv men det kommer med tiden!

När jag var yngre drömde jag om att bli modell men jag la ner drömmen ganska snabbt eftersom jag är så kort. Med lite mer vana så skulle jag nog göra mig ganska bra på bild!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har ju snyggdagar varje dag:))

2013-01-08 @ 20:49:24
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0