Så himla stolt!

Vilken helg det har varit, innebandy för hela slanten och tjejerna gjorde ett fantastiskt jobb! Dom har krigat som aldrig förr och dom fick med sig 4 vinster av 4 möjliga. Det var glada miner när slutsignalen gick och jag tror att alla somnar ovaggade ikväll :)

Alla har utvecklats enormt på bara 2 år och det är så härligt att se. Tränarna gör ett bra jobb och dom har fått Nora att växa så himla mycket.

Jag är så stolt så att jag får tårar i ögonen.

-------------------------------------

För 2 år sedan kom Nora hem efter skolan och sa att hon skulle börja spela innebandy, en kompis på fritids berättade att laget letade efter fler tjejer så hon gick på sin första träning kvällen efter. Hon hade aldrig spelat innebandy förut och jag undrade hur det skulle gå. Hon kände nästan ingen men hon kom in i laget direkt och jag trodde aldrig att jag skulle få se henne spela på det sättet hon gör idag.

Min försiktiga lilla tjej har blivit en tuffing, både när det gäller innebandy och fotboll. Hennes största talang är känslan för spelet. Hon står alltid på rätt ställe vid rätt tillfälle och utan att titta upp så vet hon vart hon har sina medspelare och gör underbara passningar.

Så länge hon har viljan så kan hon gå hur långt som helst!

 

Underbara barn, jag är så stolt över dig! 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hon är så jävla duktig!! Mosters hjärta<3

2013-01-07 @ 08:32:30
URL: http://minbebis.com/blogg/forvantansfull
Postat av: Oiidesign

:)

2013-01-08 @ 12:58:49
URL: http://www.oiidesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0