Visst finns det mirakelpiller?

Nu, äntligen har Mats fått en läkartid för att byta ut sina mediciner! Tror utredningen blev klar i november och sedan dess har vi väntat och väntat och väntat... Egentligen har vi ju vetat i något år att medicinen inte har verkat som den bör göra men vi har liksom väntat på att det kanske vänder.

Den här gången hoppas jag att han får rätt medicin och att den verkar som den ska! Det borde ju finnas någon mirakelmedicin, eller hur!? :) 

 

Det här måste vara det året då det vänder för Mats, jag känner det i kroppen!

Jag finns där när du faller för att hjälpa dig upp igen  Jag ska peppa dig och glädjas med dig då det går framåt Du vet att jag tror du dig och jag är övertygad om att du en dag kommer att få känna äkta livsglädje och ha en fungerande vardag Du är mitt livs kärlek och jag finns alltid vid din sida

Psykisk ohälsa är komplicerad Hur mycket jag än försöker så kommer jag aldrig att förstå hur han känner eller varför han mår som han mår

Vem kom på detta jävulskap?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0