Charmtrollet

Den här veckan har verkligen sniglat sig fram.. har väntat på den här dagen en evighet känns det som.
Nu har jag semester igen, i två hela veckor.
Sedan jobbar jag en och är ledig tre.

Är glad att jag utökade min semester en del så att jag hinner känna att jag verkligen har någon semester i sommar utan en massa att planera och tänka på :)

Vi var ut på en liten promenad ikväll innan Freja skulle lägga sig, Nora och Amanda tog cyklarna för ovanlighetens skull.
Det är skönt att komma ut en stund innan det är dags att göra kväll.
 
Jag och Mats har hunnit dekorera lite vaser och sedan har vi inte gjort så mycket mer.
Vi är ganska trötta båda två och jag ser fram emot morgondagen då vi har planerat att göra absolut ingenting.
Barnen ska iväg till farmor och vi tänkte ta chansen att slappna av lite.
Från och med söndag har vi fullt upp, utan att överdriva! :)
 

Lilla charmtrollet fastnade på en del bilder idag, det händer inte så ofta nu för tiden.
Tar jag fram kameran så är ungen borta ;)
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Men gud vad söt hon är lilla Freja :)

2013-07-13 @ 08:10:20
URL: http://terraskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0